לא אצבע את עצמי בצבעי צרפת, היא מספיק צבועה בלעדיי • שרה אבן צור

    שרה אבן צור 8 Comment on לא אצבע את עצמי בצבעי צרפת, היא מספיק צבועה בלעדיי • שרה אבן צור
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אני לא אשנה את התמונת פרופיל ל'כחול-לבן-אדום' אני לא אזדהה ולא אתנצל. והרבה בטח לא יסכימו איתי, אבל זה לא משנה. לי יש היסטוריה עם צרפת, אז לי מותר.

    נכון, זה עצוב. חיים נגדעו ועכשיו הבהלה שוררת. מי שהיה שם יישאר עם טראומה לכל החיים, שאר האזרחים יפחדו לצאת מהבית, ומי שהיה שם ולא נשאר, השאיר מאחוריו הורים, ילדים, אישה או בעל, שאיפות ותכניות לחיים… עצוב מאוד. יש לנו המון כאלה בארץ.

    מה שעצוב עוד יותר זה לראות את הצרפתים, את התקשורת הצרפתית, את הפוליטיקאים, ממשיכים בדרכם המתייפייפת. לראות אותם "מזדהים ומגנים את הפגיעה באנושות", ולשמוע אותם מספרים שזה לא האיסלאם, כי האיסלאם הוא טוב, אלו פשוט כמה אנשים מסכנים וחולים שבחרו באלימות ובצרפת כמטרה, כי צרפת היא סמל לחירות ובחירה חופשית. אבל אל דאגה, החוק השתנה, וכשמוגדרת סכנה לחיי אדם, כוחות הביטחון מחוייבים לנטרל (להרוג) את המחבלים במיידי כדי שלא יפגעו באחרים חפים מפשע. ברצינות.

    למזלם, רוב המחבלים נהרגו, הרבה בזכות זה שהם פוצצו את עצמם. (יישר כח צרפת הגיבורה!) ו..אופס, נאלץ להכריז על מצב חירום ולסגור את הגבולות. לא כמו גדר הפרדה אבל אתם יודעים…

    וכמובן שזה מזכיר לנו את הפיגועים האחרים של השנה האחרונה אבל את הפיגוע ב'היפר- כשר' משום מה אף אחד לא זוכר.

    ואיך נתמודד מול כזה מצב? זה לא שיש להם מטרה ספציפית כמו בי״ס יהודי או משהו. זה יכול להיות כל אחד בכל מקום! מה נעשה? ואיך נסביר לילדים שהרגו אנשים על לא עוול בכפיהם? ובכלל, גם הילדונת בטלוויזיה לא הבינה איך היא תחייה עכשיו ושזה לא פייר שאנשים יעשו תכניות ולא יוכלו לבצע אותם…

    בקיצור הכל השתבש, המצב קריטי, העם בהלם. אפילו מגדל אייפל נסגר לביקורים.

    אבל הם מבקשים: לא לעשות עכשיו השוואות כי זה לא קשור למה שקורה במקומות אחרים. (מישהו כן זכר לומר שכל עוד המצב יהיה 'אפור ולא ברור' באזור שלנו, שום דבר לא ישתנה..).

    ובזמן שהם מדברים, פיגוע דריסה בבנימין ואב ובן רק אתמול ועוד שורה ארוכה של חיים שנגדעו -בדיוק מאותן הסיבות, ע״י אותם הבהמות, מונעות ע״י אותו חולי. אך את זה אף אחד לא מגנה, ומי בכלל מדבר על זה.

    אז אני לא מזדהה, ולא בונה על זה שעכשיו "הם יבינו מה אנחנו חיים ביום- יום כבר עשרות שנים". כי הם לא מעוניינים להבין. אז אני לא אצבע את עצמי בצבעי צרפת, היא מספיק צבועה בלעדיי.



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      כל מילה חקוקה בסלע

    2. 5

      מסכים לכל מילה שלך, שרה…
      זו צביעות – תרתי משמע…!

    3. 2

      כמה מירמור שרה? מי שלא נחמד לו שילך הבייתה !

    4. 1

      תגובה 7: כמה פסיחיות ואידיוטיות גילמת בשורה הבודדת שכתבת. שרה צודקת בכל מילה , לא רק צרפת צבועה , אלא כל אירופה וכל העולם. שיפסיקו להחרים אותנו , ויתחילו להבין אותנו.